ІНОЗЕМНА МОВА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Іноземна мова дедалі
наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство зі
світовим культурним простором. А відтак знання іноземних мов стає потребою
часу, необхідним компонентом освіченості сучасної людини. Потрібна іноземна
мова й нашим дітям. Звісно, не всі вони читатимуть в оригіналі Шекспіра, Гейне,
Дюма чи навчатимуться за кордоном, проте майже кожен із них слухатиме іноземну
музику, дивитиметься фільми “подорожуватиме” Інтернетом, спілкуватиметься з
іноземцями. Тож знання мов стане в пригоді. Вивчення хоча б однієї іноземної
мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дитини, а й створить
передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами, виховає толерантне ставлення
до носіїв інших культур.
Про організацію
навчання іноземної мови в дошкільному віці, йдеться у вміщених далі методичних
порадах. Вони розроблені на основі аналізу й узагальнення сучасних зарубіжних
методик, кращого досвіду роботи українських дошкільних навчальних закладів, а
також результатів наукового пошуку та практичних апробацій Т. М. Шкваріної,
кандидата педагогічних наук, викладача методики навчання іноземної мови
Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини.
Немає коментарів:
Дописати коментар