У фокусі: англійська мова

 

ІНОЗЕМНА МОВА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Іноземна мова дедалі наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. А відтак знання іноземних мов стає потребою часу, необхідним компонентом освіченості сучасної людини. Потрібна іноземна мова й нашим дітям. Звісно, не всі вони читатимуть в оригіналі Шекспіра, Гейне, Дюма чи навчатимуться за кордоном, проте майже кожен із них слухатиме іноземну музику, дивитиметься фільми “подорожуватиме” Інтернетом, спілкуватиметься з іноземцями. Тож знання мов стане в пригоді. Вивчення хоча б однієї іноземної мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дитини, а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами, виховає толерантне ставлення до носіїв інших культур.

Про організацію навчання іноземної мови в дошкільному віці, йдеться у вміщених далі методичних порадах. Вони розроблені на основі аналізу й узагальнення сучасних зарубіжних методик, кращого досвіду роботи українських дошкільних навчальних закладів, а також результатів наукового пошуку та практичних апробацій Т. М. Шкваріної, кандидата педагогічних наук, викладача методики навчання іно­земної мови Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини.

Немає коментарів:

Дописати коментар